Bu Blogda Ara

30 Kasım 2013 Cumartesi

Senin de gözlerin nerden baksan iki defa lacivertti..

-Daha içecek misin?
+Rakı bitmedi daha.2 duble çıkar ordan.
-Gitmeyecek miyiz?
+Masada rakı varken kalkılmaz.Ya rakı bitecek ya rakıyı gözün görmeyecek hale gelecek.Saygın olsun şuna azcık.
-Neyine saygı duyacam be?
+Cihanda tek bu kızım.Var mı bir emsali timsali daha, yok.Mezesi muhabbet olan adına sofra açılan yeri geldimi küsleri barıştıran yeri geldi mi mutsuz adama oyun havası oynatan var mı bildiğin başka bir şey, benim bildiğim yok.Varsa da eğer onu diyen henüz rakıyı içmemiştir.
Adabına göre içeceksin ki ayarı kaçmasın.Yoksa bozuk plak gibi döner durursun.
İşte böyle tartışıyoduk.Tam o ara bir sarsıntı oldu.Meğersem uyanmışım. Kafamı bir kaldırdım masada birisi boş birisi yarım iki kadeh duruyo. Tek başıma içerken niye iki kadeh koyuyorum diye sorma. Sensizliğin etkisi bu hep. Biri senin biri benim şerefime onların. Masayı toplayayım diye girdiğim sırada perdeleri çekeyim dedim. Ne de olsa güneş girmeyen eve kafam girermiş değil mi?
 Keşke burda olaydın da saatin kaç olduğundan haberin var mı senin diye bağırsaydın bana..Bilsem de baksaydım boş boş suratına..Neyse sen yoksun ama hatıralarda resmin var..Saat mi? Sabahın dört buçuğu..Uyku gene aldı başını gitti bu gece de..
Kaç gün, ay, yıl geçti bilmiyorum gidişinin ardından..Özlemediğim gün varsa namerdim..Duydum nişanlanmışsın..Bize yakışmaz deyip seni rahat bırakalı hayli zaman oldu..Mutlusundur herhalde iş ciddiye bindiğine göre..Bende değişen bir şey yok..Hala aynı benim işte..Ha arada bir o çay bahçesinin önüne gidip her zaman oturduğumuz yere takılıyo aklım..Her seferinde ah ulan ah diyorum..

Belki dünya güzeli değildin ama benim dünyamın güzeliydin be güzelim..Sadri abi'nin sevgisi kadar büyük olmasa da ona yakındı benim sevgim de yani..Nerden baksan senin de gözlerin 2 defa lacivertti..Demek ki onun gibi bende ofsayta düştüm seninle olan durumda..Hep birileri bir adım önümdeydi belki ne bileyim..Olsun be benim mizacımda da her pozisyon Allahına kadar gol ulan! Hadi bakalım..Lafı uzatmayayım..Doldur bir kadeh daha..
Not:76 Days Left #Bitch..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder