Bu Blogda Ara

25 Kasım 2013 Pazartesi

Dost yüzüne muhabbet makamından sevgiyle...

"açmayın perdeleri pencereleri 
kapılar yeter bana.
dost kapısında bir nazara talip
 
bekleyen gözler yeter bana...

sendeki susuşlar
intiharlara gebe
ölüm sancıları çektirme bana
hadi tut ellerimden
 

adımın yarısıyla seslendiğim
can dediğim
candan bildiğim
bu sabah seni daha bir çok özledim
sanki uzağız sanki ayrıyız
sanki sen gittin
sanki hiç dönmeyeceksin
sanki biri sende biri bende
 
tesbih tanelerimiz olmayacak..
korkuyorum korkuyorum işte
ne olur kapatma kapılarını

yine bugün sırtımda
 
dünyanın tüm acıları
hayatın kırılma noktaları
her çarkın kırılan dişlisi benim
dünyanın gözyaşları ben

kahırlı gölgeler düştü ruhuma
her buluttan nem kaptım
romatizmalı düşlerim benim
varsın bende kalsın dünyanın acıyan yanları
acıya kertildi ömrüm benim
umudun aydınlık yüzü
ağlamalar bende kalsın
surat dökmeler bende
boyun büküşler bende
ne olur sen hep gül
gül ki kırılmasın incinmesin
umudun gözbebekleri..

yıldızlar dökülürken geceye ellerinden
gece ermeden sabaha
karartmışken bana dünya tüm ışıklarını
bir kaç yıldız toplada gel
kandiller yak ömrüme benim

hadi gel umudun sultanı
yarınlara hayaller anlat
 
düşler kudur umutlar bağlat
bir umudun koynunda avut beni
bir sevdalı düş kurayım
varsa cihanda aşk
aşkın gözlerinde tut beni
rüyalarım olsun nazlı narin
derin uykulara uyut beni...

sen sakın takma yüzüne hüznün tüllerini
sana gülmeler yakışır
dost yüzü sürme acıya ellerini
dost eline güller yakışır
bir sen kırılma alemde
değmesin ruhuna zerresi hüznün
 
bir sen incinme diye..
her derdin taliplisi benim
senin gözlerinde atıyor umudun nabzı
incitme umudun gözbebeklerini
muhabbetin çağlayanı
aç bütün çeşmelerini
ılgıt ılgıt çağla ömrüme benim

muhabbetine muhabbet bağladığım
değmedi yine bu sabah gözlerine gözlerim
senin dahi yokken haberin
 
her duanı dualarıma ekledim
 
ve ruhuma gizledim ruhunu senin
senki muhabbetin gözbebeğisin
her düşüne düş kurdum
her gülüşüne bir gül taktım
her umuduna bin umut bağladım
yıktım bendeki tüm umutsuzluğu
sendeki umutlara aldandım
 
muhabbetimdir muhabbetin...
hadi gel tut ellerimden
 
sevgiyle muhabbetle
 
kaldır her düşü düştüğü yerden..."

Not:81 Days Left #Bitch

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder