Bu Blogda Ara

21 Kasım 2013 Perşembe

Ne Oldu Hoşçakalamadın Değil mi?

Hadi kalk,
Tut elimden..
Gidelim bir yerlere..
Bilmeden o malum sorunun cevabını.."Nereye?"
Eksiğim ne varsa sen tamamla..
Aynı battaniyeyle ısınalım soğuk havalarda..
Eline su dökercesine yemek yapayım sana..
Bildiğimden değil ha
Şiirler fısıldayayım kulağına..
Varalım böyle bir tren garına sonbahar üzeri..
Yolların üstünü yapraklar örtmüş olsun..
Sen sor bana orada..Çay mı kahve mi diye..
Yalnızların resmi içeceğidir çay deyip içelim yalnızlığımıza..

Tren usul usul tüttürken biz de yakalım birer tane..
Ama sakın bakma gözlerime..
Uyanırız falan aman diyim..
Tüttürken kulağımıza çalınsın, seni hatırlatan türküler..
Hesapsızca ve ısrarla devam edelim yola..
Dur durak bilmeden fütursuzca..

Sonra bir kitabın son sayfasında buluşalım..
Güzel gözlerinin üstünü çizelim mesela..
Başka aşıklar da okusun diye,
Seni benim gibi okuyabilene de "aşk" olsun...
"Adına şiirler yazılan kadın" olarak sonsuza dek ansınlar seni..
Kalemler, kelamlar hepsi seni yazsın defalarca..
Bakalım anlayacaklar mı sendeki kainat ötesi güzelliği..

Bekle bekle nereye kadar dediğini de duyar gibiyim..
Hep beklemekle geçmiyor mu zaten hayat..
İnanırım..Hiçbir ölümlü de beklememiştir seni benim kadar..
Bana kalsaydın delicesine severdim seni..
Kalmadın.
Başkalarına kaldın..
Olsun be biz de rüyalarda buluşuruz o zaman

Tıpkı bu şiir gibi..

Not: Okuyan "Dost'ların" Yüreğine Sağlık..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder