Bu Blogda Ara

29 Kasım 2013 Cuma

Bir sana bir yalnızlığa...

Bu kaçıncı bilmiyorum.Gene kan ter içinde uyandım bir rüyadan daha senin yüzünden.Gözlerimi açtığımda gövdemden içeri pencere misali bir güneş ışığı döküldü kafesime,bir sen doğdun bu sabah yine. Bir anda başladım sevmeye insanları,bir anda açıldı göz kapaklarım dünyaya, bir anda bütünleştim senle, bir bütün oldum, bir anda bıraktım melankolik tınıları,bir anda sensizliği unutup bensizliğe doğru yol aldım,bir anda düşündüm,bir anda yaşadım anıları,bir anda karşıma dikildin..Bir anda sadece bir an oldu her şey.

Görmüyorsun artık yazdıklarımı,göstermiyorum sana dair canımdan kopan cümlelerimi. Daha keskin acıyor canım. Ruhumsa salıncak misali. İster gel oyna ister salla gitsin. Terliyor avuç içlerimin içindeki çizgiler. Sen adam gelişinle yıktın yeryüzünden apayrı olan beynimdeki gezegeni. Senin hiç kımıldamazdı yüreğin ruhun sızlamazdı. Zaten niye sızlasın ki? Olur olmadık yerlerde sevişirdin benimle ve bir anda hissederdim acının varoluşunu. Dibe batmış bir kadın sıyrılırdı kollarımın arasından her kelamın vururdu yüzüme sebepsizce. Yere düşerdim ama tutunmazdım ellerine. Duygularını saklar mıydın benden hep böyle? Düşüncelerini gömer miydin "engel" denen o soğuk mezara? Seni bir aşka zorla sürükledim.Denedim..Kaybettim...

Sen hiç öylesine yaşadın mı? İçtiğim tüm boş rakı şişelerine hayalini çizdim. Kadeh kaldırdık birlikte ve ben yine bardağın en üstüne şerefe dedim.Ellerimi kaldırıp havaya boş şişelerle dans ettim. Bir beyaz peynire bir beyaz meleğe anlattım bütün olup biteni. Gelmeni istedim.. Ama gelmedin.. Ya boş bir kadeh alıp gelmeni ya da kolumun altına girip götürmeni diledim. Sigaranın dumanı ne kadar yapıştıysa boğazıma,sana söyleyemediklerim o kadar düğümlendi gırtlağıma. Tam kavunun en güzel yerini keserken bir kadeh daha deyip içtim. Ya da bir boş kadehteki hayale. Resmin bile bakmazken gözlerime
Bir sana içtim bir yalnızlığa.


Farkında mısın seni sevmekten başka hiçbir şey yapmadım ben sana. Sevildin kızım daha ne istiyon işte? En zoruda zamanında bile bile göre göre başkasına aitliğini yaşamak oldu. Senden habersiz aldığım saç telini yastığıma koyup seni içime bir daha çektim. Küflenmesin kokun diye oluk oluk sen yağdırdım beynime. Gözlerinin hayalini beynime oya misali işledim. Kafamın 4/3ünü sen 4/1ini rakı şişelerine meze ettim. Açıyorum ufaktan bir şişe daha,her hücrene ölüyorum ulan ölmekse adı. Dönüyor dünya,dönüyor her kadeh, en başa dönüyor her şarkı.
Not:77 Days Left #Bitch..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder