Bu Blogda Ara

17 Kasım 2013 Pazar

Ben Sana Mecnunum..

Ben sana mecnunum
adında bir ıhlamur kokusu

üzümler yeni şarap olmuş
gün batımında sarhoş yıldızlar
gökyüzünde sallanmakta.

ben sana mecnunum
sen çoksun

göğsümde, her yanımda.
sen leylasın
aklın kim bilir kimde,
bense sana mecnun
aklım hep sende...
ben sana mecnunum
bildiğin deli yani.
kendi kendime konuşuyorum şimdi
dolayısıyla onaylıyorum atasözlerini
kendi kendime konuşana deli derler
ben,  sana mecnunum
ben sana mecnunum
bilemezsin,
atımı mıh gibi aklımdan bir sayı tutuyorum
kafam karıştı yine
bir yalanın adı leyla,
leyla bir olmayışın adı
merhaba ben mecnun, merhaba yok leyla
sus deyip kafamdaki huniyle
sizleri selamlıyorum.
ben sana mecnunum
isterim ki;
saçlarında kalsın ellerim,
gülüşlerin, siirt' te küçük bir kayıkta saklansın
elma dersem sağ yanaktan öpersin
armut dersem sol,

bir fırtına çıksa karadenizden
ama dur,
saçların yıpranır istemem fırtınayı
ben götürürüm seni istediğin yere
sen yeter ki sonsuz güneşim ol.
sanki zehirlendim toğrağın yedi kat dibinde
sanki değil.
tamam zehirlendim,
şahmaran.
günahlarım ikiyle çarpıldı bir anda.
ben sana mecnunum
gitme işte
bu son gecemiz
gel denizin dibinde rakı şişesi olalım.
iki tane gözüksün her şey,
biri senin biri benim.
Ben sana mecnunum,
Ellerim boş,
Ellerim öksüz,
Hasret ellerine,
İçimde söküp atamadığım bir isyan,
Çare bulamadığım bir acı, bir hicran,

Ben sana mecnunum,
Hevesim boş,
Hevesim yalan,
Kursağımda yeri,
Sesimde saklayamadığın bir hüzün,
Darmadağın aklım, bin parça yüzüm,

Ben sana mecnunum,
Gündüzüm loş,
Gecem zifiri,
Güneşim kayıp,
Gözlerinde buldum yolumu, gözlerin ilaç,
Karanlığın ortasında bu mecnun, bir sana muhtaç. 
ben denize bakarken,
sen başkasının kıyısında

ben sana mecnunum
sen başkasına leyla
ben sana mecnunum, sen çölsün boylu boyunca.

ben sana mecnunum, sen başkasına leyla...


Not:87 Days Left #Bitch..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder