Bu Blogda Ara

20 Kasım 2013 Çarşamba

Sahi Müjgan'ın Gözleri Ne Renkti?

’’-Abi zekanın çivi gibi çakıldığı,-şuursuz hareketlerin başgösterdiği,mantığın,fiziğin,matematiğin,felsefenin ileri safhalarının bile
bir boku çözemediği probleme parmak basıyoruz bugün seninle,var mısın Muhittin abi?’’
’’-varım ulan!!ben çözerim yeminle bak’’
’’Sence aşk nedir o zaman muhittin abi?’’
’’Bu mu lan takıldığın soru,bu mu am... koyim kimsenin çözemediği problem!!
Oğlum aşk yoktu ki bizim zamanımızda, Müjgan yengenle görücü usulü evlenmiştik
daha doğrusu ben bir kez görmüştüm evlenmeden önce,babama bu kadın çirkin lan demiştim,ne bekliyorsun lan pezevenk nefes aldığına dua et demişti,o zaman aynaya bakıp saatlerce düşünmüştüm.Sonra dedim ki evet am..koyim Müjde ar olacak hali yok bize de Müjgan düşmüştü...sonra bir baktım,Müjgan’da şefkat var,Müjgan’da sevgi var,Müjgan beni dinginleştiriyor,Müjgan kahvaltımı hazırlıyor,sonra bir baktım sofraya bir tabak daha koymuşuz bizim Memo..doğmasıyla okula başlaması bir oldu itoğluitin,sonra ben geceleri taksiye çıktım,Müjgan geceleri evde sabaha kadar gelmemi bekliyordu...
sonra birgün Müjgan yengen öldü,’Müjgan öldüğü gün Müjgan’a aşık oldum ben’..,defin işleminden sonra eve geldim yatağa uzandım..gözüm çekmeceye takıldı...hassiktir be dedim,şeker hastasıyım diye sakladığı çikolatalar çıktı çekmecesinden...sanki şeker hastası olmamın bile bir anlamı yoktu artık
hiçbirşeyin bir anlamı yoktu sanki şu saatten sonra,o gece memo’yu Nurettin abi’ye bırakıp dosdoğru bir meyhaneye gittim,...sekizinci kadehten sonra yan masadaki adamın yakasına yapışıp ’Müjgan’a aşığımmm lan bennn ’ diye bağırdım,o yaşarken
hiç söyleme fırsatım olmamıştı,bizim devre erkekler ile ben kuşakca ’seni seviyorum,sana aşığım deme özürlü yetiştirildik,seni seviyorum demek utanılacak birşeydi bizim için,sanki erkekliğimizden bu sert yapımızdan ödünç veriyor sanılıyorduk..
Öyle bir bağırdım ki o gece..amacım Müjgan’a o taraftan sesimi duyurabilmekti,bir an herkes sustu..tekrar bağırdım
Aşığım sana lan Müjgannnn...
sonra arka masalardan biri ’git kaçır abi kızı o zaman dedi’..
’’Çoktan kaçırdım lan zaten ’’ diyip ağlamaya başladım...
’-Abi ağlattın be gece gece’..
’Öyle işte evlat,bakma şamata falan yaptığımıza ,ölene kadar vakit geçiriyoruz işte
sözüm sana aşk ne bilmiyorum ama,küçücük bir umut bile olsa peşinden koş,ne kaybedebilirsin ki,hee olmadı mı ?.ne olacak?-olmasın
bir kadeh fazla içeriz’...



Not: 85 Days Left #Bitch..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder