Bu Blogda Ara

12 Kasım 2013 Salı

Yalnızlığı da aştım ben, Bambaşka birşey oldum...

Bir sağanak ertesine rastlasın
Bana gelişin
Silinmişken tüm izleri geçmişin…
Yılgın bir mülteci gibi düş kollarıma
Utanma
Varsın eksik olsun hikayen
Pencerem açık yalanlara
Gün seninle aysın
Konuş
Hiç susma…
Öyle bir gecede gel ki
Tersten essin rüzgar
Güle ağlaya
Yana yakıla
Usturupsuzca
Ölelim azar azar…
İstisna bir yara ol kal bende
Hayra yorulan düşlerim ol
Böl gecemi
Destursuz gir mabedime
Şifa niyetine dokun yüzüme…
Olsun
Bam telime bas
Korkma
Kuralları boz!
Mermiden kaçar gibi
Gökleri açar gibi
Boşluğa uçar gibi gel…
Ömrü kuşatır gibi
Aşkı yaşatır gibi
Kendinden geçer gibi gel…

Gel be
Gel işte!
Küfrüm tövbeme karışsınhttp://1-ps.googleusercontent.com/x/www.notdenizi.com/www.uslanmam.com/images/smilies/smiliv.gif.pagespeed.ce.bAvhO5NpbU.gif
Aklım fikrime
Öyle bir gel ki bana;
Nefes nefese…





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder