Bu Blogda Ara

20 Kasım 2013 Çarşamba

Hoşçakalama Emi..

Kaç zamandır düşünüyorum da anlayamadığım bir şey var..Hangi şarkıyı dinlesem sen geliyorsun aklıma..Nereye baksam sen varsın anlam veremediğim bir şekilde..Duvara da baksam tavana da baksam seni görüyorum..Eskiden olsa derdim "Ben mi özleyeyim yoksa sen mi gelirsin aklıma?" diye..Şimdi o da yok..Aklımda fikrimde hep sen varsın..Tamam anladık Allah'ın bir sefil yalnızıyım da sen niye yalnız bırakmıyon beni..
Yalnız olmak da zordur ha öyle deme..Herkes kaldıramaz bence..Alışır bir zamandan sonra insan yalnızlığa da ben öyle değilim..Ben yalnızlığı da aştım bambaşka bir şey oldum artık..Misalen..Bulunduğum çevrede sevilmediğimi, gereksiz olduğumu hissediyorum..Giydiğim kıyafete,saçıma,sözlerime bakılıp da yargılanmak istemiyorum..Öyle çekip gitmek istiyorum bir yere işte..Ama sadece istiyorum..Ulaşamıyorum..Çünkü insanlar çok kalabalık..
Senin canın yanın az biraz da olsa yansa ben üzüldüğüm içindi belki de bunların hepsi..Yazdığım o kadar yazıyı daha okuyup okumadığını bile bilmiyorum işin ilginç tarafı..Kim bilir aklına gelip gelmediğimi..Ne yapsam dönersin onu da bilmiyorum ki..Dönmezsin gibime de geliyor ya neyse..

Arkadan konuşmak gibi olmuyo di mi bu yazdıklarım..Oluyorsa da olmuyorsa da umurumda olduğundan değil de tek bir lafım daha var onu da diyeyim unutmadan..Hoşçakalama emi..Dur bir dakka çay'ın suyu kaynadı..Ben şunu demleyip geleyim..Yazarım yine arada belki okursun diye..Ne demiş Cemal Süreya" Belki de geç rastladım sana Ama her şey geç gelmiyor mu yurdumuza.."

NOT: Bugünü saymazsak 84 Days Left #Bitch..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder