Bu Blogda Ara

7 Kasım 2013 Perşembe

Üzerini iyi ört sevdiğim..Narindir tenin..

Aslında bakarsan sende beni sevdin bence..Ama benim seni sevdiğim gibi değil yani..
Ben gibi gecenin bir yarısında evimin önüne gelip odamın ışığı sönene kadar beklemedin mesela..Sonrasında sırf arkadaşın alkol almıyor diye çiğ köfte yemeye gitmedin onunla..Tamam kabul rakıyla acısı farklı çiğ köftenin ama gecenin bi yarısı o efkarla yeyince farketmiyor insan..
Sahi sen "Hiç kimseyi" bekledin mi?
Soğuk bir Aralık ayında oda arkadaşınla konuşup durduk yere bir radyo açıp adımın geçtiği bir türküyü de istemedin sen bence..Onu dinlerken benim dinlemediğimi bile bile sırf belki aklımdan geçiyorsundur ümidinin yeteceği , aklının ucundan bile geçmedi senin..
Ya da resmime bakıp saatlerce ağlamadın..Gece yarısında can dostunla saatler süren sigara-çay-sen sohbetini yapmadın denize karşı..
Ne bileyim işte benim seni sevdiğim gibi sevmedin beni sen..İnsanız vesselam kesin sevmişsindir de hani o açıdan değil yani..Ufka bakarken adım geçse gözlerin dolmuyodur senin..
Böyle hoşçakal diyenin geri gelmediğini bile bile can dostunla yaptığın o dertleşmede elin sol tarafına gitmedi senin..O anda sanki buram acıyo gibi geçiyo mu bu acı? Anlamışmıdır onu sevdiğimi de diyemedin değil mi?..
Sürekli her yerde arkamdan haberim bile olmadan beni takipde etmedin sen..Arkadaşların seni asosyal zannediyorlardı ama sen sürekli benim peşimdeydin ve bundan haberleri bile yoktu..Olmadı di mi bu da?
Bazı insanların özledim bile diyemediği için oturup bir çay daha içmesi hissini de yaşamadın sen..
Bilmiyorum belki de yanlış zamanda yanlış yerdeydik..Aşk anlayışlarımız farklı da olabilir..Bir kitapta diyor ya "Kaldır başını aşk belden yukarda sevgili diye" sen öyle düşündün ben düşünmedim belki ne bileyim..
Bir başkasının beni nasıl sevdiğini düşünüp saatlerce bu konuya kafa yormadın tabi..Sen yalnızca beni,böylesine derin ve taşkın bir sevgiyle severken gözün benden başkasını görmezken nasıl oluyor du da bir başkası sevebiliyordu senin en kıymetlini..Aklın almamazlık etti mi bunu hiç?
Yaşadığın hayatın yaşamak gibi olmadığı , sanki yaşıyor gibi göstermek öyle sanmak olduğu aklının ucundan bile geçmedi senin..

Aslında bakarsan mutsuz değilim..Sadece seni yazıya dökünce ağlayasım geliyor..Özlemedin onu da biliyorum..Neyse gece gece lafı daha fazla uzatmayayım.."Üzerini iyi ört sevdiğim..Narindir tenin"..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder