Bu Blogda Ara

14 Kasım 2013 Perşembe

O Gemi Gelmemek Üzere Gitti Be Abi..

Dostlar alayınıza merhaba..
Bu yaz tatilinde artık izlemediğim ve yakınlarıma dahi izlettirmediğim malum kanal L&M dizisini bitirdi..Hüzün duygusunun getirdiği boşlukla birlikte ortada sap gibi kaldım bitince..Kafada türlü türlü sorular vardı tabi..Başka bir kanalda devam eder mi?Acaba başka dizi çekerler mi?Neden bitirildi bu kadar güzel bir dizi ? gibi cins cins sorulardı bunlar..Öyle ya da böyle L&M bitti ve Ben de Özledim diye yepyeni aynı kafada bir diziye başladı ekip..Aynı kafadan kastımı anlamışsınızdır zannedersem..Tabi ki At Kafası..
Dizileri eleştirme veya değerlendirme amaçlı olmayan bu yazının ana temasına zart diye gelmek gerekirse dizi de beni harbiden gecenin 12 sinde ailemin yanında salya sümük hüngür hüngür ağlatan bir sahne vardı..O sahne aklıma geldi onu yazayım dedim..Niye bilmiyorum hiç sormayın sebebini..Aha da o sahne replikleri :
Bu kadan gözleri vardı ya Mecnun,

Neden gitti ki?

Sanki buram çok acıyor gibi oldu...

Geçiyor mu bu acı?

"Sanki herkes tek tek gidecekmiş

Bir tek ben bekleyecekmişim gibi.."

Ama ben onu çok sevdim, ne güzel gözleri vardı ama demi...

Kocaman gözleri vardı..ben daha ona seni seviyorum demeden sevdiğimi 
söylemeden gitti,

Anlamış mıdır acaba benim  onu sevdiğimi? 



Not: Bu günü saymazsak eğer "90 Days Left #Bitch.."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder