Bu Blogda Ara

17 Kasım 2013 Pazar

Bi gidin lan hepiniz...

iyiyim ben, bir şeyim yok
kimsenin anlamayacağı o yaram dışında 
öyle toplanmayın başıma, sızı bu nasılsa diner 
bi' gidin aslınız kirden görünmüyor! 
tabii ya doğru, hep beni düşünerek hareket etmişsiniz 
üzerime titremişsiniz asırlardır 
olur mu, aksine hiç incitmek istememişsiniz 
lan bi' gidin, yalanlarınız boyunuzu aşmış sizin!


hak etmiyorsunuz kötü kelamları bile 
ananız avrat da olur size, menfaatiniz işlerse 
yeter ki cukka dolsun, neyinize alın teri 
ulan bi’ gidin, siktirin gidin 
öyle çok sevmişim ki yeminlerinize aldanmayı 
ne deseniz kanıyorum! 
olduğu gibi kan, önüm ardım...
lan bi' gidin!..


Özgür Gümüşsoy

Not: 88 days left #Bitch.

2 yorum:

  1. sigaram wiston filmim kaybedenler kulübü saat 01.32 başka söze ne gerek var usta,
    Sen yaz biz okuyalım saygılar....
    Ha unutmadan bi siksirsin gitsin onlar ve işte onlar herkimseler
    eyvallah..

    YanıtlaSil
  2. Ben yazarım siz okuyun aga..Eyvallah..

    YanıtlaSil