Bu Blogda Ara

19 Kasım 2013 Salı

Bir Mısra Bir Sevda..

Gel çilingir sofrası kur gönlümde..
Öyle şaşalı olmasına gerek yok
Mütevazi olsun bizim olsun..
Eşini dostunu alıp oturabileceğin
Yeri geldiğinde bağdaş kurabileceğin bir yer olsun
Ne yediğimiz de çok önemli değil hani..
Candan dostlar olsun sen ol ben olayım
Yiyeceğimiz kadar mezemiz...
Ha aslan sütünü de unutmayalım aman diyim..
Aile büyüklerine hiç gerek yok bu masada
Masada bir büyük ikimize yeter de artar..
İlle de çağıracam büyükleri diyorsan eğer
Kalender olanlar kendileri gelir zaten..
Neşet baba..Sezen ablam..Ahmet abim..Müzeyyen ablam..Onlar davet beklemez sen gibi..
Onlar hep gönlümdedir benim..
Bir davet bekleyen sensin gelmek için..
Oturalım denize karşı..
Usul usul essin arkamızdan rüzgar..
Gün doğsun veya batsın farketmez..
Sen çilingir sofrasını kuracağım de
 Sofra bezini ben sermezsem şerefsizim..

Nerden geldim ben bu konuya..Ha gönlümde yer etmiştin zaten..Bir de mısralarda sevdama girecektin değil mi..Al o zaman bir mısra da bir sevda sana ..

"Gel çilingir sofrası kur gönlümde.."
Not:86 Days Left #Bitch

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder