Bu Blogda Ara

22 Kasım 2013 Cuma

Güzel sevmeyene adam denir mi?

Çok güzeldi ben çocukken dünya..Belki de bana öyle gelirdi..Toz pembe hayallere boyanmış sadece oyun oynamaya geldiğim bir yer gibiydi dünya..Deseler bir şansın daha var döner misin diye o zamanlara..İçimden evet demek geçer ama hayır derdim galiba..Her şeyin tadı bir kere yaşayınca çıkıyor..İşte o yüzden yazıp duruyorum sürekli bunları..Yaşayamadık ya beraber mutlu bir şekilde, tadı çıkmadı o anın bir türlü..Ondan oluyo hep..
Büyüdük sanki bok vardı..Dertsiz başımızın baş ağrısı eksikti onu tamamladık..Zaman ilerledikçe her şey gibi sınırı olmayan hayallerde genişledi tabi..Hep daha iyiyi isterken eldekilerin kıymeti bilinmedi..Mesela ben..Neyime yetmiyodu da yalnızlığım salak gibi istedim seni..Durduk yere başıma iş aldım resmen..Arada derim kendime ; "İnsan sevdi mi buna bir çare düşünmeli..." Niye sevilmez ki bir insan? onu da bilmiyorum..Vardır kesin bir bildiğin ya dur bakalım..
Demle çayını iç tek başına gömül kitaplara işte ne güzel..Ama olur mu?Hayır..İlla rastgelecen ki düzenim bozulsun iç dünyam birbirine girsin..Kafamın içindeki sürüyle cevapsız soru cevap bulamasın..Anlamlı anlamsız düşünceler dönsün sürekli.. "Sen gidince içimde koştursun yağız atlar, sana sevdanın yolları bana toynaklar"..Dur dur kafam karıştı yine..Nerden geldik bu konuya biz..Kitaplar diyordum..Okuduğum kitapların yazarları hepsi seni mi seviyor nedir her kitapta sana yazılan cümleler buluyorum ;
"Sen,
En güzel şiirlerin bile kuramadığı kafiyesin..."
Sen yokken okusam bu kitabı altını çizdiğim cümlelerden birisi olup tozlu rafımda yerini alır beklemeye koyulurdu tekrar açılıncaya dek..Şimdi ya bu yazarlar sana aşık ya ben baktığım her cümlede seni anımsıyorum..İkisi de pek muhtemel olmayadabilir..Geçen de dedim ya okuyup okumadığını bile bilmeden yazıyorum yazıların hepsini diye..Galiba okumuyosun gibime geliyo..Çünkü okusaydın yazdığım şiirleri bilirdin ki "Aşık adam sınanmaz.."
Neyse daha fazla kelama da gerek yok..Başladığım yerden bitireyim bu yazıyı da bari..

Çocukken izlerdim Barış Manço'nun adam olmuş çocuklar programını..Belki de o yüzden sevdim seni..Diyor ya Barış abi; "Güzel sevmeyene adam denir mi?" o hesap işte..



NOT: "DOSTLAR" BU AKŞAM PRAG'A GİDİYORUM..ARAZİYİM PAZARTESİYE KADAR..3 GÜN ESKİ YAZILARLA İDARE EDİVERİN ARAYI KAPATIRIM BEN..HADİ EYVALLAH..ÖPERLER..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder