Bu Blogda Ara

1 Aralık 2013 Pazar

Ömür dediğin çayı tazelerken geçen süre kadar..

Bir dost daha yalnızlığa bulaşmışken biri daha katıldı diyorum bize.. Böyle gidersek yalnızlıkta kalabalıklaşacaz ya hayırlısı.. Ne yana dönsem seni görürken artık yalnızlığı görüyorum bir anda.. Otobüste, yolda, okulda, evde günleri sayarken geriye doğru ekseriyetle seni anıyorum.. Her sabah kalkınca ilk işim seni seviyorum.. İşim gücüm yok ki ne yapayım..

Pencereden bakıyorum arada sırada.. Bir iki mutlu çift görüp üzülüyorum onlar adına.. Ne kadar severlerse sevsinler birbirlerini kesin bir şey çıkar diyorum derin bir iç çekerken..

Kafamdan türlü düşünceler geçiyor.. Bazıları saçma sapan bazıları mantıklı.. Çöllere mi atsam diyorum kendimi Mecnun misali.. Kendini atmak sıkıntı değil de nerde bulacan şimdi çölü falan..

Yazdıklarıma uyak arıyorum sonra.. Kılıfına uydurmak için.. Aman s*ktir et diyorum boş ver zaten yazdıklarımı okumuyosun ki..

Ne yaptığını düşünüyorum bazen.. O anlık değil de genel anlamda ne yaptın yani.. Kendi kendime sanane oğlum naptıysa yaptı diyorum deli misali..

Bak deli misali deyince farkettim.. O kadar yazdım yazdım hepsinde kendimi kendime anlattım.. Yavaştan sıyırmaya mı başladım nedir? Hayırlısı bakalım.

Benden ne istiyordun onu anlamaya çalışayım dedim onu da anlamadım ki.. Sevildin daha ne istiyorsun anlamıyorum harbiden.. Gerçekten soruyorum sana "Bana bu yaptığın doğru mu sence?"

Neyse ben kendi çölümde kaybolmaya devam edene kadar esen kal ciğerim.. Ruhum devenin üstünde beni bekler..
Önümde upuzun uzanan boylu boyunca kumlu yollar..

Zaten Ömür dediğin de çayı tazelerken geçen süre kadar..
Not:75 Days Left #Bitch..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder