Bu Blogda Ara

31 Aralık 2013 Salı

Yaşasın Platonik Aşkların Onurlu Mücadelesi!!!!!!

İlgimi çekmeyen saçmalıklarla kafamı doldurmaktan pek çok şeyi unutmaya başladım son dönemde.. Mutluluk neydi ne değildi hiç ilgilenmiyorum artık.. Banane anasını satayım onu da mı ben düşünecem.. Ben yalnızlığımla mutluyum hem..
Ulan o da ayrı bir çakışma noktası ha.. Yalnızlığım yalnızlığımı bozan tek unsur olmaya başladı.. Çık işin içinden çıkabilirsen.. Başladığım noktaya bile varamadım daha.. Çamurun içine gömülür misali iyice dibe batmaya başladım.. Ben ki hayatımın çoğunda insanlarla birlikteyken bile kendimi yalnız hissederdim.. Sensizlik de bu işin cabası.. Aslında farkında bile değilsin ama sen her gece benim yanımdasın.. Sensizim ama aslında değil gibiyim de.. Bunu sen bile bilmesen de öyle gerçekten.. Her gece yattığımda yanımda sen varsın, hayalin var.. Rüyalarımda sen varsın daha nolsun.. Zaman kavramımı da yok ettin iyice ha.. Günleri takvim yapraklarından sayan bir adamdım ben.. Artık sayfaları yırtmaya bile üşenir oldum.. Saat kaç oluyo uyuduğumda veya uyandığımda hiç bilmiyorum.. Arada da sıra da denk geliyor gecenin dördünde mi sabahın köründe mi oluyo onu bile hatırlamıyorum...
Anlam veremediğim o kadar çok şey de var ki.. Ne zaman başladı bu oyun.. Kazananı kim oldu kim  bitti mi.. Kafamda yine deli sorular.. Ama bildiğim bir şey var ki güzelim.. Edip abiden az farklı da olsa “Sen Huysun Ben de..” Ha bir de beni sevmemen yetmiyormuş gibi bir de rüyalara dadanmaya başladın.. Hayırdır? Orda da mı huzur yok bana.. Aman olmasın boş ver ne gerek var..
İliklerime kadar yalnız kalasım var beni sevmeyeceksen eğer.. Zor oluyo öteki türlü hasret çekmek tek başına bu soğukta.. Ha sıcak olsa ne fark eder orası da ayrı ya.. Vuslata ermedikçe gönül bu uslanacak değil sevmeyi elbet bırakmam da durduk yere özlem duymam en azından.. Ellere ne benim sevgimden.. Duyan olur diye çekinmiyom artık.. Yedi düvel duysa umrumda değil sen beni sevmedikten sonra..

Sızlayan yaraların duracağı zaten yok da yaralarımı saranım olsa bari de acısı azalsa keşke.. Gelsen ne güzel olurdu hem.. Mandalina soyar çay içerdik yanında.. Tabi senin o koduğumun klasına uyarsa benim fakir soframın süsü mandalinam.. Konu iyice karıştı gene.. Toparlayacak halim de yok şu andan sonra.. Senin okuyacağından değil de okuyan dostlarım da bu seferlik bu dağınıklığı mazur görsünler bu seferlik.. Sana da bu gece son bir lafım var o zaman.. Yaşasın Platonik Aşkların Onurlu Mücadelesi!!!!!!

 Not:44 Days Left #Bitch.. 
Not 2 : Doğum günüm kutlu olsun..
Not 3 : Harbiden viski koy sebastian yine çok özledim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder