Bu Blogda Ara

30 Aralık 2013 Pazartesi

Uzun Lafın Kısası "Gel" ..

Ben sana mutlu olma demiyorum.. Hobi olarak gene ol..
Olacaksan benimle mutlu ol
Bok mu var başkasına gidiyon..
Hem de öyle bir mutlu ol ki benimle
Öyle bir sev ki beni..
Seni tanımayanlar bile kıskansın beni sevişini..
Abart biraz sevgini gösterme şeklini
Aniden falan çık karşıma..
Kitaplarımız çarpışınca, düşmese de olur
Yeter ki her köşeyi dönünce göreyim seni..
Utanmadan..
Sıkılmadan.. Haykır sevdiğini beni..
Sesine kuşlar dahi toplansın
Dinlesinler senin itirafını..
Sevmesini bilmeyenlere ders olsun sevişin..
Bu sefer değişsin bağzı şeyler..
Olmadı deme bir kere de
Sessiz ve sade olmasın..
Bildiğin sevmek gibi de olsa benzemesin başka sevmelere..
Dünya kadar şey paylaş benimle
Cümleler kur mesela bana
Öznesi sen yüklemi de sen ol
Senle başlasın her şeyim senle bitsin işte..
Dalgaların durası gelsin duyunca ilan-ı aşkını
Denizler kıyıları dövmeyi bıraksın
Yapraklar bile düşmesin yere..
Kaybedişim değil bu sefer de kazanan tarafım ol..
Ağzımdaki izmaritim yok mu
Hah o ol işte benim için..
Her nefesim sen ol aldıktan sonra veresim gelmesin seni..
Düşlerim kadar özel ol benim için..
Yar ol Can ol Canan ol bana..
Dermanı olmayan derdim ol da bir yere ayrılma benden..
Bir seferliğine de sevmiş bulundum de işte
İstesen de vazgeçeme..
Hazır “ikimizin de saçları ak” olmamışken
“Öyle durup bakışalım” seninle..
Neyse
Uzun lafın kısası

Gel işte..

Not:45 Days Left #Bitch..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder