Bu Blogda Ara

10 Aralık 2013 Salı

Ta ki en derine kadar..

Bundan yalan olmasın tam bilmiyorum ama galiba 1 ay önceydi, bir şey sormuştum sana hatırlıyon mu? “Sen hiç birini bekledin mi?” diye.. Cevap vermeyince merak ettim.. Sonradan anladım birini beklemiş olsan, seni bekleyenlerin farkında olurdun diye..
“Beklemek en zor halidir yaşamın..” Keşke sen de bunun farkında olaydın.. Henüz her şeyin bitip bitmediğini anlamanın en güzel yolu bekleyip görmektir derler bi de.. Ha bir de zaman her şeyin ilacıdır derler.. İkisi de külliyen yalan.. Cidden bak.. Zaman hiçbir şeyi geçirmiyor sadece sana geçiriyor.. Acının geçmediği anladığında iyi olmadığını, özlemlerinin tavan yaptığını farkediyosun.. Sonrası malum zaten.. Kendini bir hiçliğin parçası gibi hissettin mi tamamdır..
Kalabalıklar içinde herhangi biri olduğunu fark etmek ise bu işin son aşaması.. Bütün eski hislerin zamanla yüzme bilmeyen birinin boğulması gibi dibe bata bata içine gömülerek kayboluyor.. Ta ki en derine gömülene kadar..

İşte öyle güzelim.. Sen soruma cevap vermeyince benim aklıma geldi bunlar da.. Elbet bir gün cevabını bulacağım da ne zaman onu bilmiyorum.. İkimizin arasında ki şeyin adı bile belli değildi.. Olacak gibi değildi, olmadı da zaten.. En olmayacak şeyleri hayal etmem senin değil benim suçumdu tabi, sen de haklısın.. Neyse yokluğun bana yeter bu gece de.. Hadi eyvallah..





















Not:66 Days Left #Bitch..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder