Bu Blogda Ara

6 Aralık 2013 Cuma

Üstüme Sinmiş Yokluğun Gelme Artık İstemem..

Bak kış kapıda.. Aralık ayı da geldi.. Yakında ellerin soğuktan birbirine sürtüldüğü avuç içine nefes verilen zamanlar da gelir.. Sobanın dibinin evin en değerli yeri olduğu zamanlarda geldimi tamamdır.. Biz dinleyecektik zamanında Ned Stark reisi güzelim.. Adam dediydi de inanmadıydık.. Bak “Kış Geliyor”..
Eee diyecen şimdi ne oldu da kış esintilerini anlatıyon diye.. Ellerin soğukta üşür diye uyarayım dedim.. Soğuk rüzgarlar üşütmesin güzel ellerini.. Yağmurlar da gelir yakında.. Sen de gel be.. Üşürüm ben sen olmayınca..
Seninle gülecek, paylaşacak, mutlu olacak o kadar çok şeyimiz olmasına rağmen bu soğukta niye ayrı yatıyoruz biz? Her halinle seni sevebileceğim için fazla mı geldi nedir bu sevgim, bak tek başıma bankta otururken bile senin üşüyüp üşümediğin aklıma geliyor..
Açık yaralarım kapanmaya yüz tutmuyor sen gittin gideli.. Gel tamamla işte eksik cümlelerimi.. Yazmaktan da sıkılmaya başladım artık.. Bırakırım, sana olan hasreti anlatacak başka bir yer bulabilsem.. Çok şey de istemiyorum.. Gözlerimin içine bakıp bir kere ulan bir kere “Az da olsa sevdim seni bir zamanlar” desen dünyaları bırak galaksiler benim olur ya!!
Kendimi avutuyorum işte bu yazılarla belki ne bileyim.. Kendimi Kays sayıp seni Leyla’m sayıyorum kurduğum bu hayali dünyada.. Sana Müjgan diyorum Hüsnü olup düşsel fakirhanemde.. Aşk bu, kıyaslanmaz tabi herkesin aşkı en yücesidir kendine göre.. Ama şunu fark ettim Hüsnü abi gibi kavuşamadım ya ben Müjgan’ım sana, Kays olup çöllere düşme vakti yakındır.. Belki çöllerde bulurum içimdeki seni ne belli?
Hem çöllere düşünce değişir her şey bence..Artık gelme istemem ben seni.. Sendeki ben bana yetiyo sana gerek kalmadı artık.. Her zerrem sen oldun anla artık içimde.. Üstüme sinmiş yokluğun gelme artık istemem..
Neyse,

Bu gece de sen beni düşün.. Benim uykum var..
Not:70 Days Left #Bitch..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder