Bu Blogda Ara

29 Aralık 2013 Pazar

Seni sevmek de garip şey Vesselam...

Ben seni uzaktan sevdim.. Öyle bildiğin mesafeler vardı aramızda.. Metrelerce uzayıp giden yollar vardı anlayacağın.. Uzaktan sevdim işte.. Yakından sevseydim ne değişirdi o da ayrı konu.. Birini sevmek akıllı adamın işi değil.. Yanlışı orda yaptım ben..
Bulurum elbet doğru yolu da zamanı gelince.. Şimdilik vakit can sıkma vakti.. Çünkü hiçbir şey düzelmiyor, düzelmeyecek.. Boşluklar oluyo içimde.. Ne boş sözlerle ne sahte dostların laflarıyla ne de başka bir şeyle dolacak gibi değil.. Bi tek sen doldururdun onu ama sen de diğerleri gibi gittin..
Her mevsimde, gittiğimiz her yerde, gül cemalin düşüme düştüğü her anda seni görmek istiyodum.. Söylediğin her sözü duymak seni her halinle sevmek istiyodum.. Zoraki uykulara sığmamaya başladı bu yalnızlığım artık.. Seni sevmek de garip şey vesselam.. Ne bileyim böyle bir güvercini serbest bırakmak gibi bir şey.. Sarmaşık gibi dolanıyo dolanabildiği kadar.. Bir çocuğun oyuncağının kırılması gibi, senin anlayacağın dünyanın sonu işte..

Erişilmez olmasaydın acaba bugün bu kadar sevdiğim kadar güzel olur muydun onu da merak ediyom.. Haydi desem elini uzatır mısın ki? Zannedersem uzatmazsın ama ben gene de soracam.. Hadi gel seninle sensizliğin olmadığı bir yere gidelim.. Bitmemiş bir şeyler varsa bir ümit birer çay içeriz onların şerefine..

Not:46 Days Left #Bitch..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder