Bu Blogda Ara

12 Aralık 2013 Perşembe

Gelmezsen Gelme Lan!!Ya da Gel ya..

Bir “Dost” ile muhabbet ederken geçenlerde seni sordu bana.. Dedi ki kim bu senin hayallerinde yer etmiş güzellik? Öyle bir an duraksadım.. Seni sana anlatmaktan farklı bir durum seni başkasına anlatmak.. Sen benim en güzel sessizliklerimi bozan çığlığımsın.. Sen benim bölünen uykularımın rüyasısın.. Sen sana yakın olduğum zamanlarda her şeyim şu an ki uzaklıktan dolayı da hiçbir şeyimsin be..
Sen benim umudum.. Kaybedişim.. Yalnızlığım.. Sen benim gidenimsin içimden bir türlü uğurlayamadığım.. Umutsuz akşamlarımda rakı içmek için uydurduğum bahanemsin.. Hayatımın hem tek derdi hem de tek içine edenisin..
Karşılaşsam yüzüne söyleyecek o kadar sözüm olan ama dilim tutulsa gelmişine geçmişine saydıracaklarım olansın....
Öyle işte sen sadece sen değilsin senin anlayacağın benim gözümde.. Hala umudum olan da sensin umudumu kıran da.. Umudum hala var derken yalan söylemiyorum cidden var.. Bir gün seveceksin diye bekliyorum hala.. Ama eğer bir gün seveceksen söyle de boş yere üzülüp durmayayım..

Eğer sevmeyeceksen de önemli değil artık.. En fazla bir bardak daha fazla içerim ne olacak.. Şu dakkadan sonra “Gelmezsen gelme lan! Ya da gel ya..”   
             
     
Not:64 Days Left #Bitch..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder