Bu Blogda Ara

3 Aralık 2013 Salı

Yeter bana bu kadarı..

Geçen yine yalnızım.. Böyle oturup maç izliyorum tek başıma bir telefon çaldı.. Bir baktım sen!!
Elim ayağım birbirine dolaştı ulan niye arıyo ki bu beni falan derken açıp açmamakta kararsız kaldım.. Açsam söylenebilecek tüm sözlerim kalacak boğazımda hıçkırık misali.. Açmasam içime öküz oturacak.. Dedim sık dişini çalar çalar susar elbet.. Öyle de oldu.. Uzun uzun çaldı telefon ve en sonunda sustu..
Sonra kalktım bir çay koydum açtım Gönül Dağı’nı Neşet’ten.. Daldım gittim gene uzaklara.. Yaktım bir tane daha ben unutamıyorsam ciğerlerim bari unutsun deyip.. Türkü de bir ara fark ettim de sürekli aynı yeri dinliyorum.. “Kalpten kalbe bir yol vardır görülmez, gönülden gönüle giden yar oy yar oy...”
Durumumu ondan iyi anlayan/anlatan olamazdı herhalde.. Keşke açsaydım telefonu diye pişmanlıklar içinde bir tane daha yaktım.. Yürekten düşmeyen dilden düşse nolur lan deyip kalktım bir anda.. Aldım elime telefonu.. Çevirdim numaranı..
En az 15 dakka geçmiştir sol elimde telefon sağ elimde sigara basamadım o arama tuşuna.. Açsan diyecek kelam yok ki bende.. Böyle bekle bekle de  olmayacak.. Bekledikçe sağ elimdeki eksilmiyor aksine artıyo.. Ha gerçi kaç paket tütün biter de derdi bitmez insanın ya neyse..
Yâr’sız olan yerle yeksan olurmuş lan deyip aradım seni..
-“Alo?” dedin o narin sesinle.
+Alo?
-Nasılsın?
+Bilmiyorum ki galiba yalnızım. Sen?
-İyiyim. Sağol. Ben ee..şey demek için...aramıştım seni.. Bir daha beni aramazsan sevinirim......

Ben de “şey demek için” den sonrası yok komple.. Zaten anlaşılıyor ne demek istediğin de o andan sonra.. Öyle olsun deyip bıraktım telefonu.. Bak şimdi sen gittin sağ elimdeki hala duruyo.. Arada bitiyo ama yenisi geliyor hemen.. Aramadan önce kurduğum hayallere mi üzülsem yoksa diyemediklerime mi diye kararsız kaldım gene..

Lafı uzatmaya gerek yok akşam akşam.. Anlamışsındır sanırım ne demek istediğimi.. Aslında anlamadın, anlamıyorsun, anlamayacaksın.. Ben kaybolmak istiyorum artık.. Yeter bana bu kadarı..

Not: 73 Days Left #Bitch..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder