Bu Blogda Ara

30 Ocak 2014 Perşembe

Bir gün gelirsen, Rakı almayı unutma..

Seni tebrik etmek istiyorum yahu.. Ben bu kadar güzel giden bir insan görmedim bugüne kadar.. Öyle bir gittin ki hayranlıkla baktım kaldım.. Bir şey yapamadım ya la..

Sen gittiğinden beri hangi şehre gitsem sen oluyo o şehir.. Önceleri senden öteye gidemeyen ben şimdi uzaklarda senden gidebildiğim kadar gidiyorum.. Değiştim çok değiştim.. Çaya şeker atmayı bırakalı 203 gün oldu mesela.. Nerden mi biliyom? Manyak değilim onu sayacak kadar.. Sen gittiğin gün yalnızlığımı sembolize etsin diye bıraktıydım hala öyle içiyom.. Evet, baktığın zaman biraz manyakça olmuş.. Kabul ediyorum..

Ama seven insan saf olur biraz.. Çocuksu bir aşktı benimki hem sana karşı.. Elma dersem sev, armut desem de sev.. Avakado desem mal gibi bakarsın amına koduğumun fukarası hayatında avakado mu gördün..

Neyse sakinim.. Sensizlik başıma vurdu iyice.. Duvara baksam sen tavana baksam sen.. Bulutlara bakıp sana benzetecek haldeyim.. Canım sen çekiyor anlasana be.. Sen ne haldesindir Allah bilir.. Mutlusundur herhalde.. Sen mutluysan ben mutlu olacak bir sebep bulurum ya neyse.. Aşık olmana da gerek yokdu bana.. Sen bana Maşuk ol ben sana Aşık olurum zaten.. Ben sana saatlerce haftalarca baksam doyamam ki.. Öyle yoğun sevdim anlayacağın.. Anlat desen saatlerce seni anlatırım birine ama ben nolacam peki? Aha da beni anlatan bu bak.. Dinleyesin gelir belki..            ( http://www.youtube.com/watch?v=QwvJ7TvxV8k )

Neyse lafı uzatmayayım.. Sen şu garibin çektiğini bilmesen de “Yukardaki” bilir elbet.. Açtığın her yaradan, Elbet hesabını sorar Yaradan.. Sana bir notum var gitmeden onu da diyim ;

“Bir gün gelirsen, Rakı almayı unutma..”

Not: 14 Days Left #Bitch..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder