Bu Blogda Ara

28 Ocak 2014 Salı

Göz gördü, gönül sevdi..

İnsanların ayrıntılara boğulmadığı günlerden kalma, güzel bir cümle vardır; ”Göz gördü, gönül sevdi..” Beni anlatan teşbih bu işte.. Gördüm, sevdim, sevmedin.. Seveydin keşke de olmadı işte.. Hata da bende kusur da bu noktada.. Türkü dinlemeyen, şiir sevmeyen, kitap okumayan ne bileyim çay içmeyen birisine gönül vermeyecektim.. Ama şey diyemiyor insan tabi o lafların düğümlendiği an gelince :

“-Merhaba ben senden hoşlanıyorum.
+Ama ben seni arkadaş olarak görüyorum.
-Oldu o zaman ben başkasından hoşlanayım..”

Çok zor çok.. Sorunlar da anlaşıyolar mı nedir biri geldi mi sürü psikolojisine uyup alayı beraber geliyor.. Bi sen gelmiyon anasını satayım.. Sevilmemek bir yana, sevenin sevdiğini onu başka bir sevenle görmesi adama öyle bir koyuyor ki.. Amma seven geçti ha cümlede.. Aman diyim sen üstüne alınma.. Sen seven değilsin..

Uyku girmiyor gözlerime gönlüm viran olduğundan mı nedir.. Girdiği vakit de saçma sapan düşler görüyorum.. “Düşlerimi düştükleri yerden kaldıracak” dermanımı da sende bıraktım ben.. Moralim de bozuk hem.. Kaçalım herhangi bir yere var mısın? Desem gelecek kimsem yok.. Yalnızlığın doruklarında yalnız kaldım desem inanır mısın?

Hep ümitleniyorum ama bir türlü sonuca gidemeyen forvet misali golü atamıyorum.. Hayatım ofsayttan geçilmiyor.. Müjganımı kaybedeli de çok oldu.. Göz renklerini unuttuğum gün olayı kapatırım ama daha çok var o zamana da.. Bu ümitlilik beni öldürüyor yahu.. Bir yerden sonra mutlu olacakmışım gibime geliyor ama dur bakalım.. Olmadı içeriz yine..
Şafak vakti yaklaştıkça elim ayağım da birbirine girer oldu.. Seni görünce ne halt edecem ben? Onca şeyi unutup gene saf saf bakarım herhalde.. Sonrası malum.. Doldur bir kadeh daha ey saki.. Bu gece de sarhoşuz..



 Not: 16 Days Left #Bitch..
 Not 2: Eski Foça'daki dostlara selam olsun..
 Not 3: Kimseye zorla okutturmuyom yazıları.. Başlıklarda her daim okuyası gelene diye yazardım.. Okumazsanız okumayın.. Kaldırdım "okuyan" sayacını da.. Gerçek okuyanlarım girer okur zaten.. Eyvole..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder