Bu Blogda Ara

1 Şubat 2014 Cumartesi

Mutlu olacağız demişti..

Eskisi gibi yazamıyoum artık.. Kalem düşmüyor kağıda işte.. Kalamıyorum sayfalar ortasında bir başıma.. Elim gitmiyor telefona eskisi gibi aramak için.. Yokluğunun tadı bile tatlı gelmiyor.. Varlığın desen zaten yok.. Özlüyorum çoğu şeyi.. Kavgalarımızı.. Rüzgarda dalgalanan saçlarını.. Sahilden gemilere el sallayışımızı.. Çaya çekirdeğe düşüp anlamsız yere gülüşmelerimizi.. Seni soğukta ayazın ortasında beklediğim geceleri.. Ama en çok da seni..

Ben ki sana şiirler yazan adam, sen ki eline kalem almamış bu adama şiirler yazdıran güzellik.. Ah, Adına Şiir Yazılmış Kadınlara Selam Olsun.. Ömründe mutfak önlüğü takmayan bana yemek pişirtmiştin.. Hasta yatağında yatarken çorba yapmıştım sana.. İlk yemeğimi sana pişirdim be kadın.. Sensiz şimdi hiçbir yemeğin de tadı yok ya neyse.. Artık ağlamıyorum gidişine.. Zaten öyle bir gitmiştin ki kalanlar kıskandı be senin gidişini.. Sana da bu yakışırdı zaten güzellik.. Ağlamak yerine yakıyorum bir tane daha tüttürüyorum rüzgara karşı.. Rüzgar dumanla birlikte alıp götürüyor sana olan hasretimi..

Ben hayatı tekdüze, üşengeç bir şekilde yaşayan biriyim hala.. O konu da değiştiremedim kendimi bir türlü.. Plan yapmayı falan da sevmem bilirsin.. Yaptığım tek plan seninle bir filmde izlediğimiz cümleydi o da gerçekleşmedi zaten.. “ Önümüzdeki 40-50 sene için başka bir planın yoksa benimle evlenir misin?” Olacak gibi değildi zaten.. Olmadı da.. Kahrolasıca mesafeler, yollar..Şimdi sana uzağım belki, ama belli mi olur.. Belki bir demli çay kokusuyla gelirim.. Belki yağmur olur yağarım şehrine.. Belki de rüzgarla düşerim önüne.. Sen yeter ki bekle..

Terk edip gitmem dediydin oysa ki.. Gözlerine bakıp inanmamak elde değil ki bu yalanlara.. Ah o gözleri yok mu azizim.. Kömür karası bir bakışları ceylan kaşlarının altından, dese ki ben bu dünyadan değilim inandırırdı insanı.. Hiç unutamam bana ettiği lafları, yalanları.. Bir gün öyle güzel bakıp bir kelam etti ki o güzel gözlerinden dökülürcesine unutmak elde değil ;
-“Mutlu olacağız..” Demişti..
Duydum mutlularmış..


Not: 12 Days Left #Bitch..
Not 2: Hala okuyomusunuz yazıları la siz.. Canlarım ya..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder