Bu Blogda Ara

10 Şubat 2014 Pazartesi

İyi ki varım lan yoksa çok yalnız kalacaktım..

Oğlum ölüyorum gibi lan “o” sevmeyince.. Böyle ayaklarıma taş bağlamışlarda boğuluyorum, git gide daha derine, ta en derine kadar batana kadar gidiyo gibiyim anlıyor musunuz? Ya sikeyim şuurunuzu nerden anlayacaksınız.. Hatta diyor ya adam aynı öyleyim işte.. Canıma kıyayım dedim bir sefer, intihar mektubunu yazarken uyuyakaldım..

Abi iyi değilim ben harbiden.. Hiçbir derde benzemiyor bu olay.. Bir “dostum” vardı eskiden.. Çok eskidendi tabi.. Derde düşünce “Rakı iç geçer” derdi.. Geçmiyor anasını satayım.. Acı çekiyorum lan acı.. Ahmet abinin şarkısı var ya acı çekmek özgürlükse diye.. Acı çekmek özgürlükse özgürlüğün amına koydum resmen.. Öyle bir sevdim ki lan mutlu oluruz gibi geldi lan bana.. Ulan bir kere kötülük düşünmedim. Anlamayın lan anlamayın.. Ben bana yeterim.. İyi ki varım lan.. Ben de olmasam çok yalnız kalacaktım..

Unutmaya başladım ama sonunda bazı şeyleri.. Hatırlamıyorum artık onu bende.. Gözleri ne renkti hatırlamıyorum artık benim “Müjganımın”.. Öyle manalı ya da ne bileyim derin derin bakmayı, güzel sözler söylemeyi, yazılar yazmayı falan beceremem ben.. Ama ona öyle bir baktım ki yalvarır gözlerle.. Ben onun gözlerindeki Karadeniz de kaybolmak istiyordum.. Bana düşen gözlerinde değil yokluğunda kaybolmakmış demek ki..  Ya kal ya da gitme diyemedim ya la.. Tamam kabul ben onu değil o beni kaybetti eyvallah.. Mesela benim gibi böyle çok seven birini bulamayacak.. Yerimi doldurmaya çalışacak ama hiç olmayacak.. Ama ben, onu sevdiğim gibi bir başkasını sevemeyecem.. O ise, bir daha kimse tarafından benim onu sevdiğim kadar çok sevilmeyecek.. Şimdi o düşünsün anasını satayım..

En nihayetinde ben de insanım mübarek.. Umutsuzluğa düştüğüm zaman elbet oluyo tıpkı ümitlerim gibi.. İşte o anlarda ya severse diyorum ya.. Yalnızlığımdam utanıyorum yeminle.. Ne güzel olurdu lan bi düşünsenize.. Anısı biz olurduk bütün sokakların.. Ve hiç durmadan yağmur yağardı biz el ele koştururken.. Gök gürültüsüne inat sessizce bakışıp, sözcükler olmadan anlaşırdık.. Nereye gidersek beraber giderdik.. “Yeni sevinçler buluruz hüzünlerimize benzeyen”.. İşte bu hayaller bile yalnızlığıma ayıp oluyo düşüncesini getiriyo aklıma.. Neyse “Happiness’ın” amına koyim ben..


Şimdi gidiyorum buralardan birkaç güne kadar.. Ayrılıklara sayende alıştım ona üzülmüyorum da sürekli dediğim olay var ya vuslat hasrete erecek sonunda.. Sevdana sustum bunca zamandır.. Ama artık vakit tamam olmaya çok yakın.. Geliriz elbet geri buralara senden kaçmak için.. Olmazsa baharda yine geliriz.. O zaman duyarsın uzaklardan benim sesimi.. “Duydum ki unutmuşsun gözlerimin rengini...”

Not: 3 Days Left #Bitch..
Not 2: Sevenler hiç ayrılmasın lan çok tatlı oluyolar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder