Bu Blogda Ara

3 Şubat 2014 Pazartesi

Buzdolabında yazdan kalmış üzüm kadar yalnızım..

Ferhat ile Şirin, Leyla ile Mecnun, Aşık ile Maşuk, Aslı ile Kerem, Ben ile ???


Ben ile kim Allah’ım.. Nerde benim müstakbal maşuğum leylam müjganım.. Şu alemde herşeyin yaratılış amacı vardır eyvallah.. Bütün bu saydıklarım birbirlerine yaratılmışlar ama gel gelelim bana kim olduğunu bulamıyom bir türlü.. Ne olacak benim bu yalnızlığım? Hayır platonikliğimi paylaşacak olanı değil bari benimle dertleşecek olanı bileyim diyecem de o da yok.. Her alanda yalnız olmayı başarıyorum yahu.. Büyük meziyet benimkisi de.. Şu kadarını söyleyeyim anlayın halimi: “Buzdolabında yazdan kalmış üzüm kadar yalnızım..”


Bitse de gitsek dediğin misafir ziyaretleri olur ya.. Hayatım aynen öyle işte.. Bitse de gitsem artık.. Ya da sen gitsen ne bileyim.. Yaşadıklarımın hesabının nasıl olsa sen vereceksin ben mi düşünecem o kadarını da.. Aslında, bana bu yaşattıklarına lafım yok da o niye öyle mutlu da ben değilim ya.. Ben de mutlu olsam ya azcık ama o da olsun.. Ne çok şey istiyorum değil mi? Üzerini iyi ört dediydim ona ilk olarak.. Madem o şartlarda o mutlu ben mutsuzum sıkı giyin falan demiyorum, bensiz değilsen geber!! Azcık da sen anla sevdiğinin elini tutamayınca üşümek nasıl oluyormuş..


Bir gün anlarsın zaten neler kaybettiğini de, benim gibi yalnız kalınca o zaman görüşürüz seninle.. Ufukta beliren umut kalmayınca o çok sevdiğin dostların da bırakır kalırsın bir başına.. Bir gün anlarsın çekilen bir nefes izmaritin kıymetini.. Dışardan alıp senin içine seni çeker adeta.. Aynalara bakınca görmeyince kendini, benim seni gördüğüm gibi, anlarsın çaresizliği.. Saçlarının zülüfleri dalgalanmayı bırakır, acı üstüne acı çekersin işte o zaman anlarsın hayallerin kıymetini.. Keşke deyip keşke beni benden çok seveni sevseydim diye ama her yer dar gelecek sana.. Denizlere bıraksan kendini denizler almaz diye düşünürsün.. Bekleyenin kalmayınca anlarsın bekleyenleri ve belki de bekletenleri.. Hayat sana fazla gelir sanki sen onu bırakıp gitsen seni çok umursayacakmış gibi.. Vurduğun her kapı kapanır suratına zamanla.. Etrafında hatırlayacak eski bir dost da kalmayınca, “O zaman bir çiçek büyür kabrinde kendiliğinden, seni sevdiğimi işte o zaman anlarsın..”


Not: 10 Days Left #Bitch..

2 yorum:

  1. ya bu kitabına adı ve yazarı ne çok önemli söler misiniz

    YanıtlaSil
  2. Marslı Kovboy- Dünyada Aşk Var Mı? Olması lazım...http://www.okuyanus.com.tr/kitap/dunyada-ask-var-mi/ Bu kitap :)

    YanıtlaSil