Bu Blogda Ara

7 Şubat 2014 Cuma

Ya gün olurda severse?

Sensizlik içime öyle sinmiş ki
Damarlarımda kan yerine sen dolaşır oldun
Senin yüzünden içtiğim
Rakıdan arta kalan yerlerde..
Boyuna seni düşünüyorum
Dur durak bilmeden
Şimdi diyorum kim bilir
Kiminle nerelerde
Kime bakıyor o ceylan gözleri
Benim gördüğüm gibi gören var mı
O güzelim gözleri..

Anlamsız yere aklıma düşünce gözlerin
Durup uzun uzun dalıyorum hala ,
Suları çekilmiş deniz gibiyim
Gönlüm oldu sana koca bir derya
Her dalga vurduğunda kıyılarıma
Aklıma gelen senden kalan o son yara..
O son Hatıra..

Bir daha gelemem belki o sokaklara tekrar
Günün birinde
Eski bir kitap misali
Altı çizili bir cümle görürsen
“Adına şiir yazılmış kadınlara selam olsun” diye
Gelirim belki aklına sokaklarına olmasa da..
Eski sahaf raflarında beklesem de
Benim ,

Hep aynı düşünce aklımda

Ya gün olur da severse?

Not: 6 Days Left #Bitch..
Not 2: İki hafta sonra senin şerefine kalkacak o kadeh "Dost".. Az kaldı az..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder