Bu Blogda Ara

29 Temmuz 2013 Pazartesi

Tşkler..

Erasmusa bir aydan az kala ( Aslında tam olarak 26 gün var :)) gitmeden içimde kalıp bana tüh söyleseydim diyeceğim şeyleri söylemek maksatlı yazdığım bu yazıda biraz buruk bir hüzün , şimdiden başlayan özlem , düşündükçe midemde Atların dolaşmasına sebep olan bir heyecan silsilesi mevcut..(Amma uzun bi giriş oldu ha )

Dostlarım,arkadaşlarım,akrabalarım ...Gitmeden herkese teşekkür ediyorum orası öyle ama özel olarak da teşekkür etmek istediğim insanlar var..
Başta aileme bu süreçte kesinlikle arkamda durarak beni destekledikleri için sonsuz saygı ve teşekkürlerimi sunuyorum..
Yeri geldiğinde sabaha kadar muhabbet ettiğim yeri geldiğinde gecenin bi yarısı kalkıp çorba içmeye gittiğim ve daha nice çılgınlıklar yaptığım can dostum , kardeşim , popiciğim Semih Aydurmuş eyvallah..
Hepimiz ademoğluyuz yani insan evladıyız birbirimizi kırmış üzmüş olabiliriz..Samsunda üniversitedeki arkadaşlarım Ramazan Canfes Serhat Moroğlu Özgür Taner Taş ve aklıma şu an getiremediğim diğer dostlarım sürç-ü lisan ettiysem affedin ..
Erasmus boyunca yanımda olacak olan biraderlerim Batuhan Tunç ve Şakir Erkan sizlere teşekkürümü bir hediye yöntemiyle Bratislava da özel olarak vereceğim :)))
Bildiğiniz gibi Erasmus için ingilizce bir sınava giriliyor ve bunun için de Çok sevgili ( Samsunu özleme sebebim olan ) British Culture Dil Okulları ailesine toptan teşekkür ediyorum iyi ki varsınız :)))
Ruhumuz devenin üstünde az mı dertleştik o balkonda..Hele en son ki hala aklımda valla .. Murat Ersoy Abi eyvallah teşekkür ederim herşey için .. "Zlatan" Aklımda :))
Tek bi telefonuyla beni sakinleştiren adam , sadece gel dememle Adana'dan Samsun'a gelen adam Savaş Nas Sağolasın can kardeşim benim :))

Aklıma gelemeyen .. Aklıma geldiği halde adını söylemeyemediğim .. Geldiğinde de çıkmayan .. Diğer dostlarım arkadaşlarım vs. sizlerinde hepinize sonsuz saygı ve teşekkürlerimi sunuyorum .. Sağolun ..

Hadi Eyvallah.. 25.08.2013 Saat : 00:30 da Mehmet kaçar :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder