Bu Blogda Ara

24 Temmuz 2013 Çarşamba

Eyvallah

Dostlar selamlar olsun alayınıza..

Süblimleşme derecesine geldiğimiz sıcaklarda bir blog yazısı ile daha karşınızdayım aslında baktığımız zaman bu yazı bir bakıma not olarak da algılanabilir..

Seneye avrupaya gideceğim için bir müdder yayınlamaya ara verdiğimi üzülerek belirtmek istiyorum..Eyvallah bugüne kadarki destekleriniz için ama size söz ( sadece gerçek takipçilerime sesleniyorum) en kısa sürede aktif olacam tekrar..Valla lan.. Yazmaya ara vermiyorum yanlış anlamayın sadece yayınlamaya ara veriyorum..

Şimdi aranızda ne var yazdıklarını yayınlasan ne olacak sanki diyenler de olacaktır..Benim bugüne kadar yayınladığım yazıların 3 katı kadar yayınlamadığım yazılarım var..Sizleri hem sıkmamak adına hem de o dönemki gündemime göre paylaştığım için onlar hep duruyolar..Zamanı uygun olursa paylaşırım onlarıda..Dikkat edin kendinize en az 10-15 gün yokum .. Eyvallah la..

Öperler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder