Bu Blogda Ara

10 Temmuz 2013 Çarşamba

Amirim

GECE UZUN MEVZU DERİN

                Sıkça duyduğumuz bir tabirdir televizyon dünyasında reyting canavarı.. Sanki böyle kocaman dişleri olan koca suratlı at kafalı lanet bir yaratık gelir aklımıza onu duyunca.. Gel gelelim öyle bir şey olmadığı gibi sanal bir varlıktır bu reyting canavarı..
                Uğruna pek çok dizinin kurban gittiği bu pis tuvalet terliği en son olarak da benim için ve pek çoğumuz için hayati derecede değerli olan Behzat Ç. Amirim i aldı elimizden.. Behzat Ç. Amirim gidince harbiden ağladım lan.. Her ne kadar internet üzerinden tekrar izleme imkanı olsa da yeni bölüm olmayacağını bilmek adama koyuyor işte.. Reyting canavarına kurban gitmesi bir yana he deseler hayranları olarak toplanıp para biriktirilip isterlerse yeni bölümlerin çekilebileceği bir dizi Behzat Ç. Bir Ankara Polisiyesi.. Hikayeyi anlatma kısmına hiç girmeyecem sadece amirimin özlediğim yanlarından bahsedecem sizlere.. Hikayeyi netten okuyabilirsiniz.. Unutulmaz anlar yaşatan amirimin en unutamadığım an diye bir şey yok aslında yani tek bir şey yok pek çok şey var unutamadığım..O  1. Sezon finali uğruna film çekilse gişe rekorları kırabilecek bir bölümdü..Hayalet'in türkü söylemesi şarkıcıyım diyenlere taş hatta taşı bırak kaya çıkartacak cinsdendi.. Kesik parmak cinayetleri bizden de öyle güzel seri cinayetler çıkabileceğinin kanıtıydı..Hele Harun'un "Seviyorum Merkez" anonsu akıllara zarar bir durumdu açıkçası..Savcı Esra'nın püsküğüütün olayım ye beni amirim tarzı bakışları..Akbaboşun ölüyü koklaya koklaya bulması Cevdet'in saflıkları Şule-Jale-Selma-Berna ( ne fark eder ki ) hareketleri ...... Ooooooooooof ooooooof ... Ercüment ve Memduh başganın psikopatlıkları .. Daha anlatamadığım ve unuttuğum nice karakter ve anıları var bende ama iyi-kötü ben hepsini özledim la şimdiden..Koduğumun reyting canavarı  onları da yuttu.. İnşallah başka bir projede yine izleriz onları ama onlar bizim için ayrıydı..
                Dedim ya en unutamadığım bir an yok diye hepsi çok özel benim için..Hele o 78 yok mu ..Hiç izlemeyen varsa Behzat Ç. Yi açın 2 saat ayırıp 78. Bölümü izleyin..Harbiden o gün yapılan ayrı bir şeydi.. Monolog olarak tek ev de geçen bölüm tartışmasız destansıydı..Bir bölüm Bir ev 5 adam Rakı ve menemen..O gün Erdal Beşikçioğlu Akbabanın evinde birşey yaptı , bunun adı koyulmaz yani.Oyunculuk hakaret , performans küfür kalır.Ötesindeydi yaa..O bölümden sonra dedim ki Türkiye'de daha fazla dizi çekmeye gerek yok.Zirvedeyken bırakılsın , televizyonları atalım. Erdal Beşikçioğlu'nun tek başına, karşısına yüzlerce dizideki binlerce 'oyuncuyu' alıp taşak geçtiği bölüm olarak anılacak.Yani öyle böyle birşey değildi o bölüm..
                Dostlar gelelim sözün özüne..Amirim i sevip sevmeme meselesine girmiyorum sevip sevmemek sizlere kalmış orası kimseyi bağlamaz..Ama yandaş bir medya yüzünden ve yavşak bir durum yüzünden Amirimin bitmiş olması harbiden ağlattı lan beni..Her bölümü tekrar tekrar tekrar izleyerek bi nebze olsun rahatlayabiliyorum..Ooooof amirim oooof..
                Aslında 3 seneyi şu cümle özetler Behzat Ç. Adına.. "Rakı.Neşet Ertaş.Amirim.Unutulmaz.Ve Bitti."


Hadi Eyvallah..Öperler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder