Bu Blogda Ara

6 Temmuz 2013 Cumartesi

Kuantum Şarkıları-1

            Kuantum fiziğini çöz desen çözebilecek adamlara bizim bazı şarkı sözlerini çöz desen çözemezler ha .. Cidden bak yapamazlar.. Abi akıl mantık karı olmayan o kadar değişik şarkılar var ki insan duyunca şaşırma duygusunu unutuyo.. Örneklere aşağıdan ulaşabilirsiniz efenim:
Honki ponki torino .. ???
Manda yuva yapmış söğüt dalına yavrusunu da sinek kapmış gördün mü amanını yandım tridine bandım..  ---Acaba çocukken noldu dedirten cinsten ..
Şappır şuppur ye beni çatır çutur ye beni.. Yemek mi la bu tövbe tövbe..
Çok tatlısın şekersin , şekerci mi baban senin kaşın kara gözün kara , kömürcü mü baban senin--  Sanırsın vergi memuru ..
Amanın da amanın kim gelmiş eski sevgilim gelmiş sütü sıcak içmiş belli gezmiş görmüş öğrenmiş --- Yapmayın kızlar yapmayın..
Bayır karşı yatır beni tırmala beni kaşı beni --- Tövbe tövbeee..
Treb gelir hoş gelir ley ley lümlümü ley o dağları boş gelir lümülümü güzel gelir bize.. --- Gelmesin lan nolur gelmesin..
Yaptığına şantaj denir böyle aşka montaj denir şantaj montaj şantaj montaj --- Ah be ablacım ahh..
Bırak bu işleri fırçala dişleri devlet su işleri -- FATAL ERROR 404 HTTP NOT FOUND..

Devamını da yakında hazırlayacağım .. Hadi eyvallah öperler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder