Bu Blogda Ara

23 Mayıs 2014 Cuma

Gitme...

Dokunsan kırılacak halde hüzünlerim
Gitme diye akşam olmasın istiyorum
Sen gidince ben ben olamam ki...
Bir sen bir de bir kadeh rakı
Huzurum gitme, bırakma bu adamı...

Korkuyorum sensizlikten
Yalnız kalmaktan değil vallahi,
Son dal sigaramsın sen benim
Sürekli istediğim bir o kadar da,
İçime çeksem bitecek olansın...
Gitme lan işte nolur,
Ben senden öteye gidemem...

Sevdim,
Çok sevdim.
Keşke sende sevseydin beni benim seni sevdiğim kadar...
Sevdiğim günlerin hatırına,
Son kez yağmur yağsın
Gök gürüldesin,
Sokakta ıslanmamak için son bir defa daha
Şemsiyelere inat koşalım,
Çiçekler fısıldasın büyürken topraktan
Güneşin batışını izleyelim sahilden...
Gitme işte,
Soluyorum yapraklar gibi
Sonrası yok...

Zaman akıp gitmesin bir defa da,
Dumanını üfürmeyelim son sigaramızın ayrı ayrı,
İçeceksek o da beraber olsun,
Gitme.
Hatıralar deşmesin yaralarımızı daha fazla,
Eskiyi gerimizde bırakalım
Yeni bir umut taşıyalım merdivenlerle gökyüzüne...
Tüm sevdiğimiz şarkıları dinleyelim
Uzaklara gitmenin hayalini kuralım,
Bir elin benim elimde
Diğeri gökyüzünde
Selam yollayalım o gemiye...
Birlikte avazımız çıktığı kadar bağıralım
Denizde doğru tüm küfürlerimizi  savururcasına
O GEMİ BİR GÜN GELECEK!! Diye...

Olmayacak şeylerin hayalini kuralım
Beraber parlak istikbalimizin şerefine
Birer kadeh daha kaldıralım...
Gitme işte.


Ve ben seni hala bekliyorum, gitme hadi, gel artık...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder